AS Tere teatas jaekettide omamärgitoodete (private label ingl. k) valmistamise lõpetamisest Eestis, mis andis viimases kvartalis 27% ettevõtte koduturu käibest.
Tere juhatuse esimehe asetäitja Ülo Kivine ütles, et tegu oli strateegilise otsusega. "Kuigi Terel on koduturul rohkem kui viie aasta pikkune jaekettide omamärgitoodete valmistamise kogemus ning private labeli osatähtsus moodustas eelmise aasta IV kvartalis 27% koduturu käibest, otsustasime jaekettide omamärgitoodete valmistamise Eestis lõpetada," rääkis Kivine.
"Meie mõistes aadressita jaekettide omamärgitooted mõjuvad halvasti Eesti toiduainetööstuse konkurentsivõimele ning nn kodutu piim muudab tootevaliku kauplustes pealesurutuks. Selle vastu soovime Eesti tarbijat kaitsta," lisas ta.
Kivine avaldas arvamust, et vähemalt piimatoodete osas on jaekettide omamärgitoodete puhul tunda ebakvaliteetse toote kuvandit. "Tarbijate nurin ning jutud pulbrist valmistatud joogipiimast, või ei-tea-kust imporditud piimast häirivad ning mõjuvad halvasti kogu siinsele piimatööstussektorile. Seepärast leiame, et otstarbekam on edasi minna Tere kaubamärgiga ja selle arendamisega ning teha omalt poolt kõik, et Eesti tarbijale jääb ka tulevikus piimaleti eest seistes valikuvõimalus," selgitas ta.
Piimatööstusettevõte AS Tere annab tööd 570 inimesele Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele