Kaubandus.ee  • 14. märts 2012
Jaga lugu:

Maxima juht: meie teenindus paraneb!

Maxima tegevdirektori Vaidotas Pacesa sõnul on turuliidriks saamiseks neil vaja head teenindust ning proovivad iga päev muuta seda paremaks.  

"Need poed hakkavad olema hoopis teistsugused. Kontseptsioon saab olema teine. Me kasutame sees teismoodi planeeringut, värvilahendusi, riiulite paiknemist, rohkem kulinaaria- ja kondiitrikaubalette jne. Tuleb uuenduslikum variant, isegi Leedus ja Lätis on neid vähe ja Eestis ei ole üldse selliseid olemas," rääkis Pacesa Tallinna uutest suurematest poodidest ehk XX supermarketitest.

Rääkides teenindusest, lausus Pacesa, et nende eesmärk on, et Maxima teenindus paraneks. "Me proovime iga päev muuta teenindust paremaks. Kahjuks iga päev see ei õnnestu. Kui avatakse XX Maximaid, siis olen veendunud, et seal tuleb teistsugune teenindus," märkis ta.

Loe pikemalt intervjuud Maxima tegevdirektoriga tänasest Äripäevast.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt