Autor: Kaubandus.ee • 14. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima juht: meie teenindus paraneb!

Maxima tegevdirektori Vaidotas Pacesa sõnul on turuliidriks saamiseks neil vaja head teenindust ning proovivad iga päev muuta seda paremaks.  

"Need poed hakkavad olema hoopis teistsugused. Kontseptsioon saab olema teine. Me kasutame sees teismoodi planeeringut, värvilahendusi, riiulite paiknemist, rohkem kulinaaria- ja kondiitrikaubalette jne. Tuleb uuenduslikum variant, isegi Leedus ja Lätis on neid vähe ja Eestis ei ole üldse selliseid olemas," rääkis Pacesa Tallinna uutest suurematest poodidest ehk XX supermarketitest.

Rääkides teenindusest, lausus Pacesa, et nende eesmärk on, et Maxima teenindus paraneks. "Me proovime iga päev muuta teenindust paremaks. Kahjuks iga päev see ei õnnestu. Kui avatakse XX Maximaid, siis olen veendunud, et seal tuleb teistsugune teenindus," märkis ta.

Loe pikemalt intervjuud Maxima tegevdirektoriga tänasest Äripäevast.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757