• 17.04.12, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma suurim jogurtitootja tegi kõva tulemuse

Tugev veemüük Indoneesias ja Hiinas ning beebitoitude hea minek Aasias ja Lähis-Idas võimaldas maailma suurimal jogurtite tootjal Danone'il ületada analüütikute ootusi esimeses kvartalis.
Ettevõtte võrreldav müük kasvas 6,9% aastaga, samas kui Bloombergi küsitletud analüütikud ootasid 6,5% kasvu. Firma kogukäive küündis esimeses kvartalis 5,12 miljardi euroni ja ületas analüütikute prognoositud 5,05 miljardit eurot.
"Tegu on hea algusega aastale ning nad liiguvad tugeva tulemuse suunas," ütles ING Banki analüütik Marco Gulpers Bloombergile.
Danone on võitmas mineraalvee võidukäigust arenevatel turgudel, kust firma teenib 2/3 veemüügi käibest. Firma sõnul oodatakse jätkuvalt Lääne-Euroopas tarbijakulutustele survet, mis ei näita hetkel paranemise märke.
Firma prognoosib selleks aastaks võrreldava müügi kasvu 5-7% võrra ning tegevusmarginaali püsimist praegusel tasemel.
Danone'i aktsia tõusis Pariisi börsil pärast teadet 2,8%, makstes 53,00 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele