Ave Lepik • 30. aprill 2012
Jaga lugu:

Hinnagarantii tõstis Prisma müüki enam kui neljandiku

Prisma Peremarketi müügid olid esimeses kvartalis 49 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 28%.

Ettevõtte tegevdirektori Janne Lihavaineni sõnul on Prisma jätkuva müügikasvu taga Hinnagarantii kampaania ning hindade langetamine.

„Kuigi meie kaupluste arv on jäänud samale tasemele oleme oma turuosa jõudsalt kasvatanud,“ sõnas Lihavainen. Ta peab müügikasvu põhjuseks Hinnagarantii kampaaniat, kus Prisma Peremarket jälgib 30 000 toote hinnataset Eesti jaeturul ja on seadnud eesmärgiks olla igapäevastes püsihindades Eesti kõige soodsama hinnatasemega kaubanduskett.

Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turul. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000 inimesele.  Ettevõttel on Eestis 7 kauplust ja üks restoranimaailm.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt