Puusepp: kliendid on nõus kvaliteedi eest rohkem maksma

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp ütles kaubandus.ee online-intervjuus, et kliendid on nõus kvaliteedi eest rohkem maksma.

Lugeja küsis: Kõrge hinnataseme juures on langenud kaubamaja toodete kvaliteet. Kui suur on juurdehindlus Hiina jt odavtoodangu kaupadele kaubamajas? Kas kasumimarginaali suurendamise ja turistidele orienteerituse kõrvalt on plaanis pakkuda kaupa ka kohalikele?

Puusepp vastas: See väide ei vasta tõele. Tegelikult on vastupidi – pakutavate kaupade kvaliteet on viimastel aastatel jätkuvalt tõusnud – lihtsalt seepärast, et nõudlus kvaliteetse kauba järele kasvab. Kliendid hindavad kvaliteeti väga kõrgelt ja on nõus selle eest ka pisut rohkem maksma. Mis puutub turistidele orienteeritust, siis ka see arvamus on sügavalt ekslik. Meie klientideks on ikka eestimaalased – ca 70% klientidest on Partnerkaardi omanikud. Ülejäänud 30%-st moodustavad samuti eestimaalased lõviosa. Turistide osakaal jääb olenevalt kuust 5-7% vahele.

Täispikka online-intervjuud Puusepaga saab lugeda SIIN

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt