Augustis tekitasid tarbijaile enim probleeme e-kauplejad

Augustis sai tarbijakaitseamet kokku 3428 tarbijate pöördumist. Kõige rohkem tekitas inimestele probleeme internetikaubandus (239 pöördumist), teisele ja kolmandale kohale jäid  jalatsid (154 pöördumist) ning turismiteenused (127 pöördumist).

Internetikaubanduses oli murelapseks kosmeetikatoodetega kauplev veebipood quum.eu, mille kohta laekus kolme kuu jooksul üle saja pöördumise. Teine probleemne e-kaupleja oli hansapost.ee. Tarbijad kurtsid, et hansapost.ee ei võimalda neil kasutada 14päevast taganemisõigust. Selle asemel pakub ettevõte tagasisaadetud toote remontimist. Amet on alustanud kaupleja suhtes väärteomenetlust.

Jalatsite puhul on põhjust eelmisest kuust välja tuua ettevõte Morande Shoes OÜ, kes ei täitnud kolmel korral ameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni otsuseid. Firma oli küll algselt nõus defektiga jalatseid parandama, kuid keeldus pärast ebaõnnestunud remonti jalatsite ümbervahetamisest ja raha tagasimaksmisest. Tänaseks on kingakaupluste Dream King, La Vita ja Vip King omanikfirma Morande Shoes OÜ tarbijakaitseameti musta nimekirja kantud viiel korral – täitmata on ka juulis ning jaanuaris tehtud tarbijakaebuste komisjoni otsused.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt