• 17.10.12, 14:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heinver: Selveri turuosa kaotus on fakt

Äripäeva jaekaubanduse TOP-is kolmandat ja neljandat kohta jaganud Selveri direktori Andres Heinveri sõnul on tal hea meel, et esimesed kohad läksid just autoärisse.
Selveri direktori Andres Heinveri sõnul on nad oma positsiooniga jaekaubanduse TOP-is igati rahul. "Arvestades, kes olid TOP-si esimesel ja teisel kohal, siis meid rahuldab täiesti auväärne kolmanda ja neljanda koha jagamine. Autoäris on hetkel siiski veidi teine situatsioon, vaadake milliselt tasemelt nad kasvasid. Minul on hea meel, et just esimesed kaks kohta läksid sellesse sektorisse, omamoodi on edukas autoäri meie majandusele indikatsiooniks. Võiks arvata, et tõusud on ees." kommenteeris Heinver esikolmikut.
Selveri edu aluseks on Heinveri sõnul paindlikkus ja lühike otsustusahel, mis annab võimaluse turu olukordadele kiiresti reageerida. "Meil on Eesti turul kõige parem lojaalusprogramm. See annab võimaluse vahetada ostupunkte Tallinna Kaubamaja ilutoodete, rõivaste ja muu seesugusega. Kindlasti toetab ühine kliendikaart toidukaupade müüki," arvab ta. Heinveri sõnul on ennast hästi õigustanud ka Selverites sellel aastal mahukamalt käivitunud iseteenindussüsteem. "Iseteeninduse osakaal käibest on kauplustel erinev. Kõige suurema osakaalu moodustab see Kakumäe Selveris. Iseteenindus töötab meie äris kahel moel: oluline kasu tuleb nendele klientidele, kes soovivad osta paari toodet kiiresti ja samuti on see maksimaalselt mugav kliendile, kes ostab korraga kärutäie toidukraami. Iseteeninduse mõju meie efektiivsusele on kindlasti märkimisväärne, seda tulemust me veel lähiajal näeme," prognoosis Heinver.
Tulevikku vaadates on Heinver pigem tagasihoidlik. "Aastal 2012  on meie jaoks rängalt raske tulemust näidata. Me ei ole laienenud, seega ei tule kasvud uute kaubanduspindade arvelt. Turuosa kaotus on fakt. Börsiettevõttena on meie fookus kasumlikkusel. Sel aastal tuleb efektiivsus õhukese keskorganisatsiooni arvelt. Laienemine on plaanis järgmisel ja ülejärgmisel aastal," lubab Heinver.
Heinveri sõnul jälgivad nad hetkel terava tähelepanuga kõiki konkurente. "Kõik on tegijad. Ärid on kõigil viimase vindi peale lihvitud."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele