Nädala eest ilmestasid Tallinna kahe suure keskuse müügikampaaniad. Jättes alaealised arvestusest välja, tegi kaubamajas ostu viiendik eestimaalasi.
Kaubamaja juht Erkki Laugus käibenumbreid ei kommenteeri. "Börsiettevõttena me käibenumbit kommenteerida ei saa, küll aga võin öelda, et Osturalli tulemustega jäime igati rahule. Kokku sooritati viie päeva jooksul üle 200 000 ostu,"
Kõige populaarsemad tooted olid Osturallil seekord ülerõivad. "Väga palju müüsime laste kombinesoone, jopesid-pükse ja talvetosse," viitab Laugus nõutumatele kaubaartiklitele.Top toodete hulgas oli ootuspäraselt ka palju Ilumaailma kaupa - ripsmetušid ja juuksehoolduse tooted, parfüümid. Kodumaailmas olid müügihitiks praepannid ja raamatud.
Stockmanni turundusjuht Erica järv on info avaldamisega veelgi ettevaatlikum. "Hullude Päevade tulemustega võime rahule jääda. Käivet kahjuks avaldada ei saa, kuid me polnud kehvemad, kui eelmisel aastal." Järve sõnul ei ole populaarsemaid tooteid võimalik üheselt välja tuua. "Odavamate toodete puhul on väga suur läbimüük kogustes, kallite toodete puhul on suur saadud tulemus eurodes. Meie jaoks on need sel juhul mõlemad väga populaarsed tooted," selgitab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.