Aira Tammemäe • 19 oktoober 2012

Erkki Laugus: Osturallil tehti üle 200 000 ostu

Nädala eest ilmestasid Tallinna kahe suure keskuse müügikampaaniad. Jättes alaealised arvestusest välja, tegi kaubamajas ostu viiendik eestimaalasi.

Kaubamaja juht Erkki Laugus käibenumbreid ei kommenteeri. "Börsiettevõttena me käibenumbit kommenteerida ei saa, küll aga võin öelda, et Osturalli tulemustega jäime igati rahule. Kokku sooritati viie päeva jooksul üle 200 000 ostu,"

Kõige populaarsemad tooted olid Osturallil seekord ülerõivad. "Väga palju müüsime laste kombinesoone, jopesid-pükse ja talvetosse," viitab Laugus nõutumatele kaubaartiklitele.Top toodete hulgas oli ootuspäraselt ka palju Ilumaailma kaupa - ripsmetušid ja juuksehoolduse tooted, parfüümid. Kodumaailmas olid müügihitiks praepannid ja raamatud. 

Stockmanni turundusjuht Erica järv on info avaldamisega veelgi ettevaatlikum. "Hullude Päevade tulemustega võime rahule jääda. Käivet kahjuks avaldada ei saa, kuid me polnud kehvemad, kui eelmisel aastal."  Järve sõnul ei ole populaarsemaid tooteid võimalik üheselt välja tuua. "Odavamate toodete puhul  on väga suur  läbimüük kogustes, kallite toodete puhul  on suur saadud tulemus eurodes. Meie jaoks on need sel juhul mõlemad väga populaarsed  tooted," selgitab ta. 

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700