Tarbijatestide veeb Consumer Reports hindas tänavu kaheks halvemaks sõidukiks Jeepi logo kandvad autod. Veeb reastas 2012. aasta automudeleid ning reastas kümme kõige kehvema tulemusega sõidukit.
1. Jeep Wrangler Unlimited.
Peamised puudujäägid olid Wrangleril kütuse ökonoomsus, juhitavus, käsitlemine, pidurid, istme mugavus, nähtavus, usaldusväärsus jm.
2. Jeep Liberty.
Tootmisest maha võetud mudel, mis portaali hinnangul oma kategooria üks kehvemaid - juhitavus on kohmakas ja mootor lärmakas ning interjöör ebamugav.
3. Smart ForTwo.
Peale pead pöörama panevate ja parkimist lihtsustavate kompaktsete mõõtude on selle auto juures vähe positiivset. Linnas liiklemiseks üheliitrise töömahuga mootor passib, kuid maanteel jääb hätta.
4. Scion iQ.
Toyota nn mikroauto paistis silma aegluse, lärmakuse ja ebamugavusega.
5. Mitsubishi iMIEV.
Odavaim elektriauto võiks mõõtudelt sobida linnaliiklusse, kuid jääb hätta kehva juhitavuse tõttu.
6. Chevrolet Spark.
Säästliku mootoriga linnasõidukiks passiv miniauto jäi meelde samuti ebamugava sõidu ning ebarahuldava maanteesõiduga.
7. Toyota FJ Cruiser.
Klassikalise FJ40 uus tulemine, millel kehv nähtavus ning ebaõnnestunud disaini tõttu kehv ligipääs salongi.
8. Chevrolet Colorado ja GMC Canyon.
Kaksikutena tutvustatud väikeveokid valmistavad pettumust sünnist, dekaad tagasi, saadik. Vastupidavus, klientide rahulolu, ökonoomsus, sõidukvaliteet ja põrketestide tulemused jäävad keskmisele alla.
9. Toyota Yaris.
Säästlik, kuid aeglase reageerimisvõime ning kehva juhitavusega.
10. Dodge Avenger.
Ehkki eelkäijaga võrreldes oluliselt täiendatud, jätab endiselt soovida automaatkäigukasti aeglus, vedrustuse pehmus, tahvaade on samuti piiratud.
Kokku viis Consumerreports uute mudelitega läbi rohkem kui 50 erinevat testi.
Consumer Reports on USA tarbijatestide portaal.
Autor: Rivo Sarapik, Aira Tammemäe
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.