Alates veebruarist on uue disainiga Karl Fazeri piimašokolaadid kauplustest saadaval.
Uue disainiga Karl Fazeri pimašokolaadid aitavad tarijateni viia värsket sõnumit, et tujutõstvad hetkel on kvaliteetaeg. Uus disain viitab looduse maagiale ehk hetkele, mida jõuad näha vilksamisi.
Viimati muudeti Karl Fazeri piimašokolaadide ilmet 2005. aastal. Karl Fazer on alati austanud oma päritolu, mistõttu on tooteid võimalik ka edaspidi ära tunda tuttava sinise pakendi ja kuldse Karl Fazeri signatuuri järgi.
Karl Fazeri piimašokolaadidel on 90 aasta pikkune ajalugu ning müügil rohkem kui 30 riigis.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891.aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsinkis.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.