Autor: Maarit Eerme • 8. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Karl Fazeri piimašokolaadid said uue välimuse

Alates veebruarist on uue disainiga Karl Fazeri piimašokolaadid kauplustest saadaval.

Uue disainiga Karl Fazeri pimašokolaadid aitavad tarijateni viia värsket sõnumit, et tujutõstvad hetkel on kvaliteetaeg. Uus disain viitab looduse maagiale ehk hetkele, mida jõuad näha vilksamisi.   

Viimati muudeti Karl Fazeri piimašokolaadide ilmet 2005. aastal. Karl Fazer on alati austanud oma päritolu, mistõttu on tooteid võimalik ka edaspidi ära tunda tuttava sinise pakendi ja kuldse Karl Fazeri signatuuri järgi.

Karl Fazeri piimašokolaadidel on 90 aasta pikkune ajalugu ning müügil rohkem kui 30 riigis.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891.aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsinkis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700