Jaanuaris oli tarbijakaitseametile esitatud 3829 pöördumisest 248 seotud internetikaubandusega. Ühe e-kaubamaja lisas amet ka musta nimekirja.
Tarbijakaebuste komisjon lisas oma kodulehele musta nimekirja e-kaupleja Bedzone OÜ. Tarbijakaitseameti kinnitusel on tegemist juhtumiga, kus tarbija tellis Bedzone OÜ käest voodi, mis lubati kohale tuua nädalaga. Tähtajaks tarbija aga tellitud kaupa kätte ei saanud ning hoolimata lubadustest ei suutnud ettevõtja voodit kohale tuua ka uuteks kokku lepitud aegadeks. Seejärel lubas kaupleja tagastada tasutud summa 30 päeva jooksul või toote kohale toimetada. Vastasel juhul lubas kaupleja tasuda voodi hinna, millele lisanduks iga hilinenud päeva eest 0,1 protsenti viivist.
Komisjon leidis, et ettevõtja rikkus oluliselt lepingut tarbijaga. Kauplejat kohustati hüvitama tarbijale tasutud summa ning maksma viivist iga tähtaja ületanud päeva eest. Pärast kuu aja möödumist ei olnud ettevõtja otsust täitnud.
Jaanuaris pöördusid tarbijad tarbijakaitseameti poole 3829 korral. Peale internetikaubanduse oli inimestel probleeme ka jalatsite (186 pöördumist) ning kaabel-, digi- ja satelliittelevisiooniga (163 pöördumist).
Autor: Marek Mühlberg, Ave Lepik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.