• 12.03.13, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põltsamaa Felix laiendas majoneesi- ja kastmetootmist 

Toiduainetetootja Põltsamaa Felix investeeris majoneesi ja salatikastmete tootmisesse ligi 200 000 eurot, kindlustades oma positsiooni Eesti kastmeturu liidrina.
Lisaks tootmishügieeni- ning töökeskkonna paranemisele loob muudatus eeldused ka tootmise mahtude ning efektiivsuse kasvuks Põltsamaal asuvas tehases.
„Eesti kastmeturu liidrina võtame majoneesi- ja salatikastmeturgu väga tõsiselt.  Parandame pidevalt toodete kvaliteeti, teeme tootearendust ning meie soov on luua üha paremaid töötingimusi meie töötajatele,“ ütles Põltsamaa Felixi juhatuse esimees Anti Orav.
Eesti turule jõuab 39% Põltsamaal toodetud majoneesidest ja salatikastmetest. Ülejäänud osa läheb Põltsamaalt ekspordiks lähiriikidesse – Soome, Lätisse ja Leetu.
Felixi majoneesi- ja kastmetootmises valmib 60 erinevat nimetust.
Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele