• 21.03.13, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektroonilised hinnasildid  pakub kliendile lisaväärtust

Hansabi tegevjuht Janno Kallikorm rääkis, et elektrooniline hinnasilt annab lisaväärtust, kui kasutada tema poolt pakutavaid võimalusi ja anda kliendile võimalikult palju infot.
Kallikorm rääkis, et elektroonilise hinnasildil on olemas võimalus, kus klient saab mobiiliga skaneerida QR koodi ning Like’ib seda sotsiaalmeedias ning hinnasildile on võimalik kuvada Like’ijate arv. „Ettevõttel on võimalik kõigile Like’ijatele teha eripakkumisi,  allahindlusi,“ rääkis Kallikorm. Lisades, et selle abil on kliendil võimalik anda enda panus poe sortimendi koostamisele.
Teise ideena tõi Kallikorm välja, et elektroonilistele hinnasiltidele saab kuvada koodi, millelt klient saab lisainformatsiooni läbi QR koodi või NFC kaudu. „Koodi järgi saab uurida soovitud toote kohta rohkem infot,“ ütles Kallikorm.
„Juhul kui toode riiulist on parasjagu otsa saanud, siis saab hinnasildil kuvada ka seda, et millal võiks toode müüki jõuda või millisest kauplusest seda saab,“ rääkis Kallikorm.  Lisaks tõi välja ka huvitava näite, kus hinnasildil võib kuvada soovitustoodet. „Need kliendid kes ostsid hommikusöögihelbeid, ostsid ka piima,“ tõi ta näite.
„Elektrooniline hinnasilt suudab anda rohkem lisandväärtust, kui lihtsalt info kuvamine. See annab võimalusi rohkem tarbijatega suhelda,“ kinnitas Kallikorm.

Seotud lood

Uudised
  • 22.03.13, 09:15
EMT: elektroonilistest hinnasiltidest ei taha loobuda
EMT jaekontseptsioonijuhi Reimo Undi sõnul on elektrooniline hinnasilt nagu iPad, et kui sul seda ei ole, siis ei oska seda tahta. Kuid, kui sul see on olemas, siis ei taha sellest enam loobuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele