Autor: Maarit Eerme • 21. märts 2013

Elektroonilised hinnasildid  pakub kliendile lisaväärtust

Hansabi tegevjuht Janno Kallikorm rääkis, et elektrooniline hinnasilt annab lisaväärtust, kui kasutada tema poolt pakutavaid võimalusi ja anda kliendile võimalikult palju infot.

Kallikorm rääkis, et elektroonilise hinnasildil on olemas võimalus, kus klient saab mobiiliga skaneerida QR koodi ning Like’ib seda sotsiaalmeedias ning hinnasildile on võimalik kuvada Like’ijate arv. „Ettevõttel on võimalik kõigile Like’ijatele teha eripakkumisi,  allahindlusi,“ rääkis Kallikorm. Lisades, et selle abil on kliendil võimalik anda enda panus poe sortimendi koostamisele.

Teise ideena tõi Kallikorm välja, et elektroonilistele hinnasiltidele saab kuvada koodi, millelt klient saab lisainformatsiooni läbi QR koodi või NFC kaudu. „Koodi järgi saab uurida soovitud toote kohta rohkem infot,“ ütles Kallikorm.

„Juhul kui toode riiulist on parasjagu otsa saanud, siis saab hinnasildil kuvada ka seda, et millal võiks toode müüki jõuda või millisest kauplusest seda saab,“ rääkis Kallikorm.  Lisaks tõi välja ka huvitava näite, kus hinnasildil võib kuvada soovitustoodet. „Need kliendid kes ostsid hommikusöögihelbeid, ostsid ka piima,“ tõi ta näite.

„Elektrooniline hinnasilt suudab anda rohkem lisandväärtust, kui lihtsalt info kuvamine. See annab võimalusi rohkem tarbijatega suhelda,“ kinnitas Kallikorm.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354