Jaga lugu:

Prisma: klient käib poes harvem, ent kulutab rohkem

Üks oluline muudatus, mida on tarbija käitumises viimastel kuudel märgata, on muutus poekülastuse harjumustes, ütles ASi Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

„Tundub, et inimesed käivad varasemast vähem poes, kuid see-eest ostetakse korraga märksa enam kaupa kui varem,“ lisas ta.

Lainase andmeil suurenes Prisma kaupluste märtsi müük võrreldes eelmise aastaga 11 protsendi võrra. ”Kõige suurema kasvuga oli meil märtsis toidukaupade, aiandus- ja remondikaupade, kodukaupade ning spordikaupade müük,“ täpsustas ta.

Lainase kinnitusel vaatavad nad lähitulevikku optimistlikult. „Arvestades, et ükskord peaks ka kevad saabuma ning sellega seoses vähenema elektri- ning küttearved, oleme igati optimistlikult meelestatud,“ sõnas ta.

Statistikaameti teatel suurenes jaekaubandusettevõtete jaemüük tänavu veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 2 protsenti. Samas kui jaanuaris suurenes jaemüük stabiilselt 4 protsendi võrra, siis veebruaris kasv aeglustus. Toidukaupade jaemüük, mis jaanuaris mõnevõrra aeglustus, pöördus veebruaris langusesse ning vähenes eelmise aasta sama kuuga võrreldes 2 protsenti.

 

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt