• 02.04.13, 17:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Comarketi poeketil stabiilne käibekasv

Comarket suutis säilitada müügimahtude kasvu vaatamata jaemüügi üldisele langusele, kinnitas kauplusi haldava ASi ABC Supermarkets juhatuse liige Ain Taube.
Tema andmeil on ABC Supermarketsi käive aasta esimeses kvartalis kasvanud stabiilselt. „Kõigil kolmel kuul oli käibekasv üle 8 protsendi,“ täpsustas Taube. „Ootame oma ettevõttes sarnast kasvu ka lähikuudeks.“
ABC Supermarkets haldab Comarketi kauplusi ja Solaris Toidupoodi, kokku on ettevõttel praegu üle Eesti 19 poodi. Eelmisel aastal sulges firma kaks poodi, avas kaks uut poodi ja renoveeris Comarket Nõmme ning Solaris Toidupoe.
„Oleme oma uutes ja renoveeritud poodides kohendanud kaubavalikut sihtrühmale sobivamaks,“ põhjendas Taube poeketi käibekasvu. „Me muutsime kaupluste sisekujundust ja kaubavalikut selles suuna, et oleks rohkem sobivat kaupa ka nõudlikumale kliendile, kelle ostukord on ühtlasi suurem. Läbi selle on meie käive, eriti just uutes ja renoveeritud poodides, kasvanud.“
Taube sõnul jätkavad nad tänavu jõudumööda poodide renoveerimist ja pole välistatud, et aasta lõpus avavad ühe uue poe. „Praegu ei tahaks sellest veel väga konkreetselt rääkida,“ lisas ta.
Taube kinnitusel näitavad nende numbrid samuti tendentsi, et klientide ostusagedus on muutunud. „Poes käiakse harvemini, aga ostetakse korraga rohkem,“ lausus ta.
Statistikaameti teatel suurenes jaekaubandusettevõtete jaemüük tänavu veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 2 protsenti. Samas kui jaanuaris suurenes jaemüük stabiilselt 4 protsendi võrra, siis veebruaris kasv aeglustus. Toidukaupade jaemüük, mis jaanuaris mõnevõrra aeglustus, pöördus veebruaris langusess ning vähenes eelmise aasta sama kuuga võrreldes 2 protsenti.
 

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.13, 15:57
Prisma: klient käib poes harvem, ent kulutab rohkem
Üks oluline muudatus, mida on tarbija käitumises viimastel kuudel märgata, on muutus poekülastuse harjumustes, ütles ASi Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
Uudised
  • 02.04.13, 10:49
Iga elanik jättis veebruaris poodi 247 eurot
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2013. aasta veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 2%, teatas statistikaamet.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele