Premia Foods teatas täna börsile, et I kvartali käive kasvas aastaga 6,9% ehk 1,2 mln euro võrra 18,3 miljonile eurole.
Külmutatud toodete käive kasvas 11%, 5,9 mln eurole. Kala ja kalatoodete käive kasvas 7,6%, 8,2 mln eurole. Jäätise käive vähenes 3,6%, 3,6 mln eurole. Allajäämine mullusele tulemusele jäätise osas oli tingitud peamiselt Läti, Leedu ja Venemaa turgude vähenenud käibest. Eesti turul kasvas jäätisekäive 5%.
„Arvestades kõigil sihtturgudel märtsikuus valitsenud arktilisi ilmaolusid võib segmendi tulemusega, eriti Eestis, rahule jääda,“ kirjutas Premia Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis.
Külmutatud toodete käive kasvas Lätis, Leedus ja Venemaal. Eestis jäi tulemus 2012. aasta võrreldava perioodiga samale tasemele.
Kala ja kalatoodetes tuli kasv Soome, Eesti ja Läti turgudelt ning rahaliselt andsid nimetatud riigid käibekasvu võrdse panuse.
Kõige rohkem kasvas käive aasta baasil Lätis: 0,5 miljoni euro ehk 19,5% võrra. Paremuselt teine oli aruandeperioodil Eesti turg 0,4 miljoni euro ehk 8,4%-lise käibekasvuga. Kui Eestis tuli kasv jäätise- ja kalasegmendist ning muudelt teenustelt, siis Läti käibekasv pärines kala- ja külmkaubasegmendist.
Seotud lood
Premia Foodsi nõukogu nimetas tänase otsusega ettevõtte uueks juhatuse esimeheks senise juhatuse liikme ja turundusdirektori Katre Kõvaski, kes asub ametisse 15. mail.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.