Photopointi turundusspetsialist Anni Proosa rääkis, et sotsiaalmeedia kanalites tuleb luua lugejale väärtust, olla järjekindel, integreerida kanaleid ja suhelda klientidega.
„Photopinti ajaveeb eristub selles osas, et kajastame huvitavaid teemasid laialt ning postitame asjakohast infot ja kirjutame kui sõbralt sõbrale,“ ütles Proosa. Lisades, et nad peavad enda blogi tehnika valdkonnas esimeseks, mille postitusi kasutavad ka meediaväljaanded.
Proosa kinnitab, et blogi pidamine on suur töö ja vaev. Kuid nad tunnevad, et see tasub ennast ära.
Blogis kajastatakse erinevaid erialaseid artikleid, tutvustatakse läbi video tooteid, näidatakse täpselt kuidas tooteid kasutatakse ehk karbist välja ja käed külge. Loomulikult leiab sealt kasutajate põhjalikud ülevaated toodetest, uudiseid, kuulujutte fotomaailmast ning kasulike vidinate tutvustusi.
Blogi ja facebooki on Proosa sõnul mõistlik omavahel integreerida, sest sedasi on võimalik saada uusi lugejaid. Photopointi facebooki leht on toodete tutvustamiseks, huvitavate blogi lugude väljatoomiseks, sooduskampaaniate tutvustamiseks ja fotograafide reportaažide ülevaate andmiseks. „Kui töötajad puhkavad, siis meie facebook ei puhka ning klientidele antakse pidevalt tagasisidet ning lahendatakse nende muresid,“ kinnitas Proosa.
Photopointi jaoks on sotsiaalmeedia väga oluline kanal ning sinna panustatud aeg on hästi kulutatud.
„Erinevates sotsiaalmeediakanalites saame tegeleda müügiga, ilma et müüks otse klientidele,“ ütles Proosa. Lisades, et kuna nad tegelevad ka blogis korraliku sisuloomega, siis on see Google’ist hästi leitav.
Proosa kinnitab, et lisaks otsesele rahalisele kasule, mis aitab tooteid müüa ja kliente juurde saada, on olemas ka pehmem kasu, mida on rahas raske mõõta. „Oleme kliendi jaoks alati kättesaadavad, suurendame ettevõtte mainet ja kasvatame klientide teadlikkust,“ tõi Proosa pehmema kasuna välja.
Photopoint on abivalmis ja klientidele alati kättesaadav , siis on suhteliselt suur tõenäosus, et nad tulevad tegema ka kordusostu.
Photopointi facebooki lehel on üle 50 000 fänni ning blogi külastab iga päev 1500 unikaalset kasutajat.
Nordic Digitali AS haldab 6 Photopointi kauplust. 2011. aasta ärikasum oli 123 399 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selveri mõistliku hinnataset kinnitavad nii ettevõtte enda analüüsid kui ka meedias avaldatud ostukorviuuringud. Loe lähemalt ja leia lisaks 7 nippi kokkuhoiuks, mida Selver soovitab.