• 16.05.13, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika kahjum vähenes ligi poole miljoni võrra

Baltika teatas täna esimese kvartali puhaskahjumiks 603 000 eurot. Võrreldes eelmise aasta 1,04 miljoni euro suuruse kahjumiga suudeti seda  vähendada 42%.
Baltika esimese kvartali müügitulu oli 13,18 miljonit eurot. Ärikahjum vähenes 790 000 eurolt 527 000 euroni. Puhaskahjum aktsia kohta vähenes 0,03 eurolt 0,02 euroni.
Baltika teatel suudeti parem tulemus saavutada tänu seitsmeprotsendilisele müügikasvule ja seda olukorras, kus müük oli aasta esimestel kuudel võrreldes 2012. aastaga kõikuvam ja ilmastiku mõjutuste suhtes tundlikum. Firma kinnitusel mõjutas pea kõiki moekaubanduse ettevõtteid märtsis tavapärasest külmem ilm, mis tarbijate kevadrõivaste ostuvajadusi vähendas või edasi lükkas. Samas olid kvartali alguskuud jaanuar ja veebruar tugevad ja ootuspärase müügiga.
Baltika jaemüük kasvas kõikides Balti riikides: Eestis 17%, Lätis 9% ning Leedus 6%. Ukrainas ja Venemaal müük küll langes, kuid see oli tingitud müügipinna vähenemisest ning müügiefektiivsus kasvas kõikidel Baltika turgudel, saavutades keskmiseks näitajaks 8%.
Eelmise aasta sama perioodiga võrreldes tõusis brutokasumi marginaal 0,2 protsendipunkti. Samuti avaldas positiivset mõju jätkuv kontroll kulude üle: opereerimiskulude suhe müügitulusse paranes kaks protsendipunkti, ulatudes 55%-ni.
Swedbank ootas Baltika esimese kvartali müügitulule neljaprotsendilist kasvu, 13,2 miljoni euroni. Puhaskahjumiks prognoosis pank 0,5 miljonit eurot. Swedbank soovitab Baltika aktsiat müüa ning hinnasihiks on 0,66 eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.13, 14:19
Baltika müük kasvas Eestis 19%
Baltika jaemüük Eestis kasvas aprillis aastaga 19%, teatas ettevõte börsile. Lätis kasvas jaemüük samuti 19% ja Leedus 13%.
Uudised
  • 01.04.13, 11:22
Baltika soovib 2015. aastaks oluliselt kasumit suurendada
Baltika teatas oma värskelt avaldatud 2012. aasta aruandes, et ettevõttel on valmimas järgmise strateegilise perioodi tegevusplaan. Strateegia 2015 eesmärk on järgmisel kolmel aastal suurendada oluliselt müüki ja kasumit.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele