Suurbritannia suurim rahvusvaheline jaekett Tesco plaanib luurata oma dieeti pidavate klientide ostuharjumusi, et neid nõustada, kuidas tervislikumalt süüa.
Tesco kasutab kliendikaardisüsteemi andmeid, et näha, kes on ostnud endale suure kalorisisaldusega toitu ning pakub 16 miljonile Clubcardi omanikule tervislikumate toodete vautšereid või jagab kergemaid toidretsepte, et võidelda ülekaalulisuse epideemiaga.
Tesco juht Philip Clarke ütles, et kliendid vajaksid laiemat valikut, mitte seda, et neid soovimatute ettepanekutega pommitatakse. Supermarketi infotehnoloogid on juba ehitanud online süsteemi, mis mõõdab, kuidas klientide harjumused pärast nn terviseprogrammi muutuvad.
Lisaks teeb Tesco jõupingutusi selle nimel, et vähendada toidukoguseid, mida iga pere aastas minema viskab.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.