Moetööstusettevõtte Baltika juhi Meelis Milderi sõnul on Eestis loodud mood nende jaoks konkurentsieeliseks.
Tema kinnitusel on tänases odava massimoe poolt domineeritavas rõivatööstuses võimalus silma paista just läbi kvaliteedi ja omanäolisuse. "Usume, et just Eestis loodud mood on meie võimaluseks ning konkurentsieeliseks," sõnas Milder.
"Samal ajal vaatame põnevusega tulevikku – kuidas järgmiseks suureks juubeliks Eestis loodud ja toodetud moodi veel rohkem uutele turgudele ja laia maailma viia," lisas tänavu 85. sünnipäeva tähistava moefirma juht.
"Juubelinumbri taga peitub reaalne pikaajaline tootmiskogemus, mis on aidanud meil tagada usaldusväärset kvaliteeti, opereerides väikeste, osalt eksklusiivsete tootekogustega ning reageerida sealjuures ka kiirelt maailma moetrendidele," selgitas Milder.
Rõivakaubandusettevõte kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit – ühendades kollektsioonide loomise, rõivaste ja aksessuaaride tootmise, logistika, turunduse, poekontseptsioonide loomise ja jaekaupluste opereerimise.
Baltika Grupile kuuluvad kaubamärgid Baltman, Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Bastion, mille tooted on kättesaadavad ligi 30 riigis, sealhulgas esinduskauplustes Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal ja Ukrainas.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.