Klick Eesti juht Marko Kalve tõdes, et palgakulu on ilmselt see, mis järgmise aasta eelarves kasvab kõige rohkem.
Läheneb aeg, mil ettevõtted hakkavad koostama järgmise aasta eelarveid. Kalve märkis, et nende eelarve tuleb väikse kasvuga ja sarnane sellele aastale. "Vara on veel mõelda, sest asjad maailmas muutuvad päris kiiresti. Seda nii partnerriikides, naaberriikides ja ka mujal," sõnas ta.
Eelarve koostamisega tegeleb Klick Eesti septembris - oktoobris.
Järgmisel aastal kulud kasvavad, eelkõige palgakulud. "Raske öelda, kui palju. Palgakulu on ilmselt üks olulisemaid," lausus Kalve. "Üldine turuolukord tingib palgataseme ja sellest tuleb lähtuda. Kui olukord on selline, et turul makstakse rohkem, siis peame meie ka."
Kuidas teevad järgmise aasta äriplaani Eesti tipptegijad, sellest kuuleb Äripäeva aasta tippsündmusel, majanduskonverentsil Äriplaan 2014. Osalejaid on registreerunud juba ligi viissada. Registreeri end konverentsile
siit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digikaupade müüja Klick Eesti on Äripäevale teadaolevalt müügis. Konkurendid möönavad, et müügiks on hea aeg ning sarnase mustriga on suuromanikud Armin Kõomägi, Indrek Prants ja Sven Mansberg varemgi äri ajanud.
Arvutikaupade müügiga tegeleva ASi Ordi juhi Sulev Sisaski sõnul peavad järgmisel aastal nende tulud kasvama kaks korda.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.