• 14.09.17, 09:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klick Eesti on müügis

Digikaupade müüja Klick Eesti on Äripäevale teadaolevalt müügis. Konkurendid möönavad, et müügiks on hea aeg ning sarnase mustriga on suuromanikud Armin Kõomägi, Indrek Prants ja Sven Mansberg varemgi äri ajanud.
Klick Eesti juht Marko Kalve
  • Klick Eesti juht Marko Kalve Foto: Erik Prozes
Klicki juhatuse liige Marko Kalve vihjas, et müümine on jutuks olnud, aga ei kinnitanud ega lükanud ümber väidet, et praegu on ostjat hakatud otsima. “Selles suunas on viimastel aastatel olnud meil arutlusel mitu varianti. Praegu ei ole aga midagi kindlat võimalik öelda, millised nendest plaanidest teoks saavad,” rääkis Kalve.
Vahepeal tõusuteel olnud Klicki kasumlikkus kukkus 2015. aastal, jõudes möödunud aastal poole miljoni euroga miinusesse. Kalve tõdes, et Eesti on väga väike turg ja siin on palju tegijad ning kõik võitlevad enda koha eest. Ta ütles, et kuigi nende internetipoe müük kasvab, on tunda kõige suuremat konkurentsi nii kohalikelt internetipoodidelt kui ka väljastpoolt. “See trend kindlasti jätkub.”
“Turuolukord vajab pidevat kohanemist ja oleme juba edukalt teinud ettevõttes mitmeid muutuseid,” jätkas Kalve ja märkis, et selle tulemusel on nende tänavused tulemused “tublisti paremad kui eelmisel aastal”.
Kalve sõnul arendavad nad oma veebipoodi kindlasti edasi, aga kogu müük lähiaastatel kindlasti veebi ei liigu. “Järgmisel aastal on plaanis sulgeda üks pood, aga see on jaekaubanduses täiesti tavaline tegevus,” rääkis ta ja lisas, et neil on praegu üle Eesti üle 20 poe ja nende fookus on füüsilistel poodidel. “Pikas perspektiivis on loomulikult võimalik, et mõni pood tuleb veel sulgeda, aga hetkel pole see aktuaalne.”
Loe Äripäevast, mida konkurendid olukorrast arvavad.

Seotud lood

Uudised
  • 02.09.13, 11:21
Klick Eesti: uues eelarves kasvab palgakulu
Klick Eesti juht Marko Kalve tõdes, et palgakulu on ilmselt see, mis järgmise aasta eelarves kasvab kõige rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele