Autor: Ave Lepik • 10. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toiduliidu kampaania tunnustab valmistoitu

Toiduliit ärgitab uue kampaaniaga "Hea toit on valmis" tarbijaid proovima Eesti tootjate valmistoite ning kummutab valmistoiduga seotud müüte ja eksiarvamusi.

Majanduslanguse järel on valmistoidu tarbimine Eestis kasvanud, kinnitas toiduliidu juhataja Sirje Potisep. „Kokkamine on meil jätkuvalt populaarne, kuid kiire elutempo juures ei ole sageli võimalust ega põhjust kõiki söögikordi ise valmistada. Siis on valmistoit hea lahendus, olgu selleks õhtusöök lähedastega või lõuna kolleegidega,“ lisas ta.

Eesti Toiduainetööstuse Liit (Toiduliit) asutasid 3. novembril 1993 Eesti toiduainetööstuse ettevõtted ja erialaliidud. Toiduliidu missioon on toetada ja edendada kohalikku toiduainetööstust ja majandust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757