Autor: Ave Lepik • 12. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hortes käivitas kodumaiste aiasaaduste kampaania

Hortes läks kaasa Eesti Aiandusliidu üleskutsega ning alustas kodumaiste aiasaaduste müüki. Eesmärk on

pakkuda kohalikele tootjatele võimalust müüa oma toodangut mõistliku hinnaga selle asemel, et seda tasuta laiali jagada, kommenteeris Hortese juhatuse liige ja tegevdirektor Kristian Kalgan.

„Loodame, et meie algatus innustab ka teisi aianduskauplusi – Eesti aiandustootjaid toetades toetame ka Eesti aianduse arengut,“ ütles Kalgan.

Kodumaiseid aiandussaadusi seob Eesti Aiandusliidu kaubamärk, „Eestis Kasvatatud”.

Horteses jõuavad tänasest müügile värsked puuviljad ja mahlad EMÜ Polli Aiandusuuringute Keskuse aiast, Ääsmäe väiketootja Karin Neeme avamaaköögivili, Jaagumäe talu aed- ja köögivili  ning AS Sagro aiasaadused.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700