Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Marks & Spenceri riidemüük kukkus 9. kvartalit järjest
Briti jaemüüja Marks & Spencer riietemüük langes üheksandat kvartalit järjest, kuid poolaasta käive suurenes 4,7 miljardilt naelalt 4,9 miljardile.
Poolaasta maksueelne kasum langes võrreldes möödunud aastaga üheksa protsenti, 261,1 miljoni naelani (308 mln euroni), vastates sellega analüütikute ootustele.
M&Si juhi Marc Bollandi sõnul tegid nad tugeva esituse toidu ja internetimüügi segmendis. Jaemüüja toidu poolaasta müük kasvas 5,3% ning veebilehe M&S.com müük 28,5%. Riiete müük langes 1,5%.
129aastane grupp teenindab 21 miljonit klienti nädalas.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.