• 26.02.14, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mahetoodete müük tegi tubli kasvu

Rimi kauplustes kasvas mahetoodete müük 2013. aastal võrreldes eelneva aastaga enam kui veerandi võrra, 26 protsenti.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on inimesed oma tervisest väga huvitatud ning valivad seepärast toidulauale aina sagedamini mahetooted.
„Rimides üle Eesti kasvas mahedalt kasvatatud puu-ja köögiviljade müük  kolme aastaga enam kui kolm korda," rääkis Lilleoja. "See näitab märkimisväärset muutust inimeste teadlikkuses ja eelistustes.“
Võrreldes 2012. aastaga osteti Rimist eelmisel aastal muuhulgas kuuskümmend korda enam kodumaist maheporgandit, populaarsed olid ka mahekartul, mahedalt kasvatatud avokaadod, kirsstomatid, paprikad ning kaalikad.
Lilleoja lisas, et inimeste jaoks on mahetoote staatus muutumas eksklusiivsemast tootest tavapäraseks. „Just kodulähedastest supermarketites kasvas mahetoodete müük eelmisel aastal enam kui 60 protsenti võrreldes 2012. aastaga,“ selgitas ta. 
„Inimeste huvi mahetoodete vastu aina kasvab, mistõttu jätkame kindlasti ka mahetoodete valiku laiendamist,“ ütles Lilleoja.  
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele