Rimi kauplustes kasvas mahetoodete müük 2013. aastal võrreldes eelneva aastaga enam kui veerandi võrra, 26 protsenti.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on inimesed oma tervisest väga huvitatud ning valivad seepärast toidulauale aina sagedamini mahetooted.
„Rimides üle Eesti kasvas mahedalt kasvatatud puu-ja köögiviljade müük kolme aastaga enam kui kolm korda," rääkis Lilleoja. "See näitab märkimisväärset muutust inimeste teadlikkuses ja eelistustes.“
Võrreldes 2012. aastaga osteti Rimist eelmisel aastal muuhulgas kuuskümmend korda enam kodumaist maheporgandit, populaarsed olid ka mahekartul, mahedalt kasvatatud avokaadod, kirsstomatid, paprikad ning kaalikad.
Lilleoja lisas, et inimeste jaoks on mahetoote staatus muutumas eksklusiivsemast tootest tavapäraseks. „Just kodulähedastest supermarketites kasvas mahetoodete müük eelmisel aastal enam kui 60 protsenti võrreldes 2012. aastaga,“ selgitas ta.
„Inimeste huvi mahetoodete vastu aina kasvab, mistõttu jätkame kindlasti ka mahetoodete valiku laiendamist,“ ütles Lilleoja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!