Maarit Eerme • 7. aprill 2014
Jaga lugu:

Nielsen: Eesti edukaim uus toode oli Tere piim D-vitamiiniga

Turu-uuringute firma Nielsen selgitas välja möödunud aasta Eesti turule toodud toidu- ja esmatarbekaupade seast edukaimad, kus esikoha pälvis Tele piim D-vitamiiniga.

Teisele kohale tuli Valio Alma Eesti või ja kolmandale Kalevi Mesikäpp piimabatoonike vahvliga.

2013. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2013. aasta müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.

Erinevates tooterühmades olid Eestis edukaimad uued tooted järgnevad:

Sarnane auhind anti välja ka teistes Balti riikides. Lätis kuulutati 2013. aasta edukaimaks uueks tooteks Lacplesis Ekstra õlu ja Leedus Jacobs Kronung Golden Edition jahvatatud kohv.

Edukamate uute toodete valimise viis Nielsen Baltikumis läbi kuuendat korda. 2012. aasta edukaim uus toode Eestis oli Leiburi Mitmevilja Röst.

Nielsen on rahvusvaheline turu-uuringute firma, mis tegutseb rohkem kui 100 riigis üle maailma. Eestis mõõdab Nielsen juba 20 aastat regulaarselt toidu- ja esmatarbekaupade jaemüüke ning viib läbi erinevaid tarbijauuringuid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt