23. mai 2014
Jaga lugu:

Nišipood ava parimal kaubanduspinnal

Ökopoed, mille eesmärk on pakutava elustiili laiem propageerimine, soovivad kaubanduspinnana kasutada vaid kergesti ligipääsetavaid ning käidavaid kohti.

Ökotoodete jae- ja hulgimüüja Biomarketi juhatuse liikme Priit Mikelsaare sõnul pole mõtet avada kauplusi ükskõik kus, vaid ainult sobiva pinna leidmisel, kirjutab 26. mai kinnisvara rubriik.

Mikelsaare sõnul on Biomarketi kaupluste asukohad ja suurused välja kujunenud aja jooksul ning seda on ühelt poolt mõjutanud ettevõtte enda areng ning teisalt ka see, milliseid vabu kaubanduspindu on saada olnud.

"Biomarketi esimene pood, küll mitte Biomarketi nime all, avati kümme aastat tagasi vanalinnas ning pärast paari-kolme tegutsemisaastat otsustasime kaupluse asukoha valikul keskenduda eelkõige suure käidavusega kohtadele, nagu näiteks suured kaubanduskeskused. Ning esialgu vaid Tallinnas," kirjeldas mees eduka poeketi algusaegu.

Millest lähtub Biomarket kaupluse asukoha valikul ning kuidas Biomarket edu on saavutanud, loe pikemalt edasi Äripäevast.

Autor: Kaidi Tahula, Urve Vilk

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt