23. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nišipood ava parimal kaubanduspinnal

Ökopoed, mille eesmärk on pakutava elustiili laiem propageerimine, soovivad kaubanduspinnana kasutada vaid kergesti ligipääsetavaid ning käidavaid kohti.

Ökotoodete jae- ja hulgimüüja Biomarketi juhatuse liikme Priit Mikelsaare sõnul pole mõtet avada kauplusi ükskõik kus, vaid ainult sobiva pinna leidmisel, kirjutab 26. mai kinnisvara rubriik.

Mikelsaare sõnul on Biomarketi kaupluste asukohad ja suurused välja kujunenud aja jooksul ning seda on ühelt poolt mõjutanud ettevõtte enda areng ning teisalt ka see, milliseid vabu kaubanduspindu on saada olnud.

"Biomarketi esimene pood, küll mitte Biomarketi nime all, avati kümme aastat tagasi vanalinnas ning pärast paari-kolme tegutsemisaastat otsustasime kaupluse asukoha valikul keskenduda eelkõige suure käidavusega kohtadele, nagu näiteks suured kaubanduskeskused. Ning esialgu vaid Tallinnas," kirjeldas mees eduka poeketi algusaegu.

Millest lähtub Biomarket kaupluse asukoha valikul ning kuidas Biomarket edu on saavutanud, loe pikemalt edasi Äripäevast.

Autor: Kaidi Tahula, Urve Vilk

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757