23. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nišipood ava parimal kaubanduspinnal

Ökopoed, mille eesmärk on pakutava elustiili laiem propageerimine, soovivad kaubanduspinnana kasutada vaid kergesti ligipääsetavaid ning käidavaid kohti.

Ökotoodete jae- ja hulgimüüja Biomarketi juhatuse liikme Priit Mikelsaare sõnul pole mõtet avada kauplusi ükskõik kus, vaid ainult sobiva pinna leidmisel, kirjutab 26. mai kinnisvara rubriik.

Mikelsaare sõnul on Biomarketi kaupluste asukohad ja suurused välja kujunenud aja jooksul ning seda on ühelt poolt mõjutanud ettevõtte enda areng ning teisalt ka see, milliseid vabu kaubanduspindu on saada olnud.

"Biomarketi esimene pood, küll mitte Biomarketi nime all, avati kümme aastat tagasi vanalinnas ning pärast paari-kolme tegutsemisaastat otsustasime kaupluse asukoha valikul keskenduda eelkõige suure käidavusega kohtadele, nagu näiteks suured kaubanduskeskused. Ning esialgu vaid Tallinnas," kirjeldas mees eduka poeketi algusaegu.

Millest lähtub Biomarket kaupluse asukoha valikul ning kuidas Biomarket edu on saavutanud, loe pikemalt edasi Äripäevast.

Autor: Kaidi Tahula, Urve Vilk

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700