• 09.06.14, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rõivakauplus Brooks Brothers avas Tallinna esinduskaupluse  

Ameerika vanim rõivabränd Brooks Brothers avas 4.juunil Viru Keskuses oma kõige uuema esinduspoe, mis on Brooks Brothersi 52. esinduspood Euroopas.
„Meil on hea meel avada Brooks Brothersi esimene esinduspood Tallinnas ning laiendada brändi ka Balti- ja Põhjamaade piirkonda,“ ütles Brooks Brothers EMEA tegevdirektor Luca Gastaldi. „Meie tegevus Euroopa, Kesk-Ida ja Aafrika piirkonnas laieneb järjepidevalt ja kiirelt ning on järjekordseks sammuks meie ülemaailmses laienemises.“
„Brooks Brothers on üle kogu maailma tuntud legendaarne Ameerika bränd,“ ütles Brooks Brothersi kaubamärgi maaletooja Põldma Kaubanduse ASi omanik ja tegevjuht Heinar Põldma. „Meil on suur rõõm seda brändi siin tutvustada, kuna teame, et turul hinnatakse seda kindlasti.“
Tallinnas Viru Keskuse 2. korrusel 220 ruutmeetril laiuva uue poe kujundamisel saadi inspiratsiooni brändi ligi saja-aastasest esinduskauplusest New Yorgis aadressil 346 Madison Avenue. Selles poes võib näha 2014. aasta kevadsuvist kollektsiooni nii meestele kui ka naistele ning äsja turule lastud Red Fleece’i kaubamärki, mis on nooruslikum versioon ettevõtte vanast heast klassikast. Kaupluse heledast kirsipuust mööbel ja muu sisustus ning tammepuidust põrandad loovad elegantse ja stiilse õhkkonna ning tõeliselt omanäolise ostukeskkonna, mis sobib Brooks Brothersi pärandiga hästi kokku.
Brooks Brothersi asutas 1818. aastal Henry Sand Brooks. Selle algus New Yorgis aadressil 116 Cherry Street asunud kaupluses oli tagasihoidlik, kuid tänaseks on Brooks Brothersist saanud Ameerika elustiili üleilmne esindaja, kes mõjutab ja värskendab moemaailma jätkuvalt. Brooks Brothers oli esimene rõivatootja, kes tõi Ameerika turule valmisrõivaid ehk ready-to-wear-riietuse, siirsakra ja madrasi ning lõi ühe läbi aegade kestvaima ja populaarseima riideeseme – ikoonilise nööbitava kraega ehk button-down collar-triiksärgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 07:00
Nixori loodud kassatarkvara NexuFront muudab kaubandusettevõtte edukamaks
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.

Enimloetud

1
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
2
Uudised
  • 22.01.25, 11:51
Linnamäe keskuse omanik: kaebame kohtuotsuse edasi. “Prisma maksis renti vaid siis, kui ähvardas pankrotimenetlus”
Lisatud nii Linnamäe keskuse kui Prisma Eesti juhtide värsked kommentaarid!
3
Uudised
  • 23.01.25, 12:38
Suvest jõustub e-poodnikele uus seadus | Kui sinu e-pood suveks kõiki õiglaselt ei kohtle, rikud seadust
Üle 100 000 erivajadusega inimese on kokku kolmes Balti riigis, kes vananenud tehnoloogiaga e-poodides täna ostelda ei saa
4
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
5
Uudised
  • 20.01.25, 15:14
Kohus on otsustanud: Prisma ei pea Linnamäe keskuses poodi taasavama
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: poe lahtihoidmine oleks ääretult ebamõistlik
6
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele