Maxima alandas kõikides kauplustes enam kui 500 ostetuima kauba tavahindu, pakkudes majanduse jahenemise tingimustes oma ostukäitumist üle vaatavatele tarbijatele põhiliste igapäevatoodete puhul keskmiselt 15-protsendilist säästu.
“Kokku alandasime alates 1. juulist hindasid pea kõikide tootegruppide lõikes, mis kuuluvad Eesti inimeste igapäevasesse ostukorvi,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. “Keskmiselt on uuel tasemel hind 15 protsenti madalam, kuid kampaania hõlmab ka senisest ligi 30 protsendi võrra odavama hinnaga kaupa.”
Erilaiu sõnul soovib Maxima hindade alandamisega pakkuda majanduskeskkonna jahenemise tingimustes ostjatele kindlust, et koduse toidulaua lemmiktooted on poes saadaval hea hinnaga. “Täna, mil sisetarbimine ei kasva oodatud tempos ja inimesed muudavad oma ostukäitumist, soovime pakkuda ostjatele põhiliste toidukaupade puhul lisaks praegu suure osa müügist moodustavate kampaaniatoodete kõrval ka soodsat tavahinda,“ ütles Erilaid.
Hinnalangetus hõlmab Erilaiu sõnul põhitoiduaineid nagu leiba-saia, piima- ja lihatooteid, suhkrut ja magusat aga ka kodukeemia, kosmeetika- ning hügieenitooteid. Kõik alandatud hinnaga tooted on Maxima kauplustes tähistatud erksavärvilise märgiga “Revolutsioon”.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
6
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Hetkel kuum
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Eesmärk vähendada ka liiklusummikuid ja heitgaase.
Tagasi Kaubandus esilehele