• 06.08.14, 15:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adidas: Sports Directi poed on meie toodete jaoks räpased

Suurbritannia suurim spordikaupade jaemüüja ja Sportlandi omanik Sports Direct teatas oma teise kvartali tulemused. Tulemustest selgus, et aastaga on ettevõtte kasum tõusnud 20 protsenti. Tulemus oli saavutatud vaatamata erimeelsustele Adidasega.
Adidas on keeldunud jäemüüjale pakkumast jalgpalli MMi meeskondade särke ja putsasid. Adidas ei ole rahul, kuidas Sports Direct nende tooteid eksponeerib ning ütleb, et poed on räpased ja segamini.
Siiski teatas täna ettevõtte tegevjuht Dave Forsey, et viimased kõnelused Adidasega on olnud produktiivsed.
„Dialoog Adidasega on olnud paljulubav,“ ütles Forsey. „Nad hakkavad aru saama, milliseid jõupingutusi me teeme, et poodide seisukorda parandada,“ viidates uuele kauplusele Londonis Oxfordi tänaval.
See nägelemine on üks paljudest vahejuhtumitest, mis sel aastal Sports Directiga seoses olnud. Peamiselt on furoori tekitanud ettevõtte boheemlasest asutaja Mike Ashley.
Sports Directi terve aasta kasum eelmise aasta kevadest oli aga enne maksude tasumist 249,3 miljonit naela (315 mln eurot). Käive tõusis aastaga 24 protsenti ning oli 2,7 miljardit naela (3,4 mld eurot).
Mullu mais omandas Londoni börsifirma Sports Direct International 60% osaluse Eesti spordikaupade jaemüügi liidris Sportland.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele