16. september 2014
Jaga lugu:

Tallinna Kaubamaja otsib logistikapartnerit kord aastas

Kaubamaja korraldab hanke kord aastas, et leida teenusepakkuja, kes pakub turu parimat hinda ja kvaliteedi suhet. 

Partneri otsimisel tuleb peale hinna arvesse võtta ka pakkuja mainet, usaldusväärsust, teenuse kvaliteeti, tarnegraafikuid ning võimalikku lisandväärtust, kirjutab 16. septembri Äripäeva logistika rubriik.

Logistikakorralduse muutmine nii mõistlikuks ja odavaks kui vähegi võimalik on ASi Kaubamaja tegevdirektori Erkki Lauguse hinnangul pidev protsess. Koos ettevõtte arenguga on vaja ümber teha ka logistilisi protsesse, optimeerida tegevusi ja luua uusi lahendusi, selgitas ta.

Näiteks tõi Laugus tõsiasja, et kauplemine liigub üha enam e-kanalitesse. Eelmisel aastal alustas Kaubamaja Osturalli e-poega ja see oli vaid esimene samm veebikaubanduse teel. “See seab kahtlemata meie logistikale uusi nõudmisi ja eeldab üha efektiivsemat tarneahelat ning protsesside optimeerimist,” nentis ta.

Laugus ütles, et Kaubamajal on eraldi logistikaosakond, mille ülesanne on tagada sujuv põhitegevus. Kaubamaja logistikaosakond annab tööd logistikajuhile, logistikule, laoteenistuse juhile ja laoteenistusele.

Importija selgub suunatud hankega. Kaubamaja valib transporditeenuse pakkuja suunatud hankega ja võitja kanda jääb valdav osa impordist. “Arvesse võetakse lisaks hinnale ka muid komponente – ettevõtte mainet, usaldusväärsust, teenuse kvaliteeti, tarnegraafikuid ja lisandväärtusi,” loetles Laugus.

Kaubamaja lai sortiment seab Lauguse sõnul teenusepakkujale mitu üsna spetsiifilist nõudmist, mistõttu ei ole võimalike koostööpartnerite ring nii suur, kui võiks arvata. “Näiteks ei suuda paljud transporditeenuse osutajad pakkuda konkurentsivõimelist teenust rippriiete tarnimiseks. Kaubamajale on rippriidelogistika aga üsna tähtis,” selgitas Laugus.

Kaubamaja korraldab hanke kord aastas, et leida teenusepakkuja, kes pakub turu parimat hinna ja kvaliteedi suhet.

Loe Äripäeva Logistika rubriigist, kuidas on Rimi Eesti Foodis logistika korraldatud ning kuidas on jaotatud Kaubamaja logistikaosakonna töötajate ülesanded ja kuidas on korraldatud Eesti sisene jaotuslogistika.

Autor: Urve Vilk, Kairi Oja

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt