Autor: Silja Oja • 21. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apotheka lojaalsusprogrammiga on liitunud üle 200 000 kliendi

Mais Eesti suurimas apteegiketis lansseeritud kliendikaarti on saatnud suur menu – tänaseks on kaardi teinud enam kui 200 000 püsiklienti. Neist enam kui pooled on liitunud ID-kaardiga.

Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest, sest kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.

Kuna Apothekas on kliendigruppe palju, on erinevad ka hüved. Lill toob näitena, et kui alla 60 aastastele kogub Apotheka kaart a-raha, mida saab kasutada järgmiste ostude eest tasumiseks, siis eakatele annab kliendikaart kohest allahindlust. Pereinimestele kingitakse lapse sünni puhul beebipakk, mille on saanud juba 5000 pere.

“Ebaratsionaalne on pakkuda kõigile samu hüvesid,” hindab Lill. Tema sõnul on edukad lojaalsusprogrammid need, mille pakkumised on kliendile relevantsed.

Teine oluline edutegur on Apotheka kliendikaardi puhul see, et kaardi tegemine on väga lihtne. “Pakkusime võimalust liituda ID-kaardiga ning teha seda ka internetis ning mobiiltelefoniga,” tutvustas Lill võimalusi. Tema sõnul hinnatakse ID-kaardi põhist kliendikaarti kõrgelt – selle valiku on teinud enam kui pooled kliendid. Kokkuhoiu kohaks on nii väiksem kaardikulu kui ka kaarte väljastavate apteekrite tööaeg.

Et kaart ei jääks rahakotti tukkuma, kehtivad selle hüved ka Apotheka Netiapteegis, mis on vähem kui aastaga muutunud oluliseks ilu- ja tervisetoodete müügikanaliks.

Apotheka turundusjuht Mervi Lill räägib tervisekaupade turundusest 12. novembril 2014 turunduskonverentsil WAZZAP. Tutvu programmiga: WAZZAP? TURUNDUSTRENDID 2015

 

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757