Et e-kaubanduse kiirest arengust tingitud pakiveomahtude kasvule mitte jalgu jääda, võttis Itella SmartPOST kasutusele uue sorteerimisliini.
Itella SmartPOST on iseteeninduslike pakiautomaatide teenuse pakkuja, kelle missioon on muuta pakkide saatmine ja kättesaamine inimestele võimalikult kiireks ja mugavaks. Viimased aastad on e-kaubanduse kiire kasv tõstnud ettevõtte pakimahte keskmiselt 30-50% aastas. Endale püstitatud eesmärk ja soov arengule mitte jalgu jääda, tingisid vajaduse tegutseda.
Tootmise kolimine 2014. aasta juunis suuremale terminalipinnale Tänassilma Tehnopargis ning umbes 500 000 eurone investeering ettevõtte vajadusteks spetsiaalselt välja töötatud unikaalne automaatne sorteerimisliin, lõid eelduse viia kogu pakiautomaaditeenus uuele tasemele ning pakkuda kvaliteetset sama päeva tarnet.
Uus sorteerimisliin on eelmisest kaheksa korda võimsam, sorteerides maksimaalselt 4000 pakki tunnis. Pakkide sorteerimisega hõivatud töötajate arv tänu uuele sorteerimisliinile ei kasva. Võimsuse ja kasvuvaru taustal on veelgi olulisem otsene kasu klientidele – väheneb pakkide seisuaeg terminalis ning pakid jõuavad kiiremini adressaadini. Kõik see viis uue SmartEXPRESS teenuse väljatöötamiseni ning juba täna toimetatakse teisipäevast reedeni, enne kella 13.00 terminali jõudnud pakid, sihtkohta samal päeval. Uuendus puudutab kokku ligi 80% olemasolevatest automaatidest Tallinnas, Harjumaal, Tartus, Pärnus, Narvas, Jõhvis, Kohtla-Järvel ja Viljandis.
Vaata kõiki tänavuse aasta Logistikatoe kandidaate
SIIT.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.