Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et reeglina kehtivad e-kauplustes müüdavatele kosmeetikatoodetele samasugused nõuded nagu jaekaubanduses.
Sarnaselt tavapoega peab e-kaupluses kindlasti olema kosmeetikatoote kohta esitatud toote hind, ühikuhind, nimetus, kogus jne.
Muu hulgas ei tohi nii jae- kui e-kaubanduses omistada kosmeetikatoodetele ravivaid ja/või tervendavaid omadusi, mis võivad tarbijale jätta mulje, justkui saaks ta selle tootega oma tervisemuredele lahenduse. See tähendab, et toote nimetuses, infos või reklaamis on keelatud kasutada sõnu „raviv“, „tervendav“, „põletikuvastane“ vms.
Kolmapäeval, 29. oktoobril toimus tarbijakaitseametis ümarlaud, kus tarbijakaitseameti, sotsiaalministeeriumi, terviseameti, keemiatööstuse liidu, kaubandus-tööstuskoja ja ettevõtjate esindajad arutasid e-kaubanduses kosmeetikatoodete müügiga seonduvaid küsimusi.
Kuna seadusi saab tõlgendada mitmeti, siis leppisid pooled ümarlaual kokku, et koostatakse e-kauplejate juhendile „Juhend e-kaubandusega tegelevale ettevõtjale“ lisa, milles selgitatakse täpsemalt, kuidas ja millist teavet kosmeetikatoodete puhul e-poes avaldada võib ja avaldama peab.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!