Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et reeglina kehtivad e-kauplustes müüdavatele kosmeetikatoodetele samasugused nõuded nagu jaekaubanduses.
Sarnaselt tavapoega peab e-kaupluses kindlasti olema kosmeetikatoote kohta esitatud toote hind, ühikuhind, nimetus, kogus jne.
Muu hulgas ei tohi nii jae- kui e-kaubanduses omistada kosmeetikatoodetele ravivaid ja/või tervendavaid omadusi, mis võivad tarbijale jätta mulje, justkui saaks ta selle tootega oma tervisemuredele lahenduse. See tähendab, et toote nimetuses, infos või reklaamis on keelatud kasutada sõnu „raviv“, „tervendav“, „põletikuvastane“ vms.
Kolmapäeval, 29. oktoobril toimus tarbijakaitseametis ümarlaud, kus tarbijakaitseameti, sotsiaalministeeriumi, terviseameti, keemiatööstuse liidu, kaubandus-tööstuskoja ja ettevõtjate esindajad arutasid e-kaubanduses kosmeetikatoodete müügiga seonduvaid küsimusi.
Kuna seadusi saab tõlgendada mitmeti, siis leppisid pooled ümarlaual kokku, et koostatakse e-kauplejate juhendile „Juhend e-kaubandusega tegelevale ettevõtjale“ lisa, milles selgitatakse täpsemalt, kuidas ja millist teavet kosmeetikatoodete puhul e-poes avaldada võib ja avaldama peab.
Seotud lood
Selver on sel aastal avanud mitu uut kauplust. Augustis avati Selver Rocca al Mare Keskuses, sel nädalal Tartus Raadil ning hiljuti läks käima põnev pilootprojekt: Ülemiste linnakusse loodi ööpäevaringselt avatud robotiseeritud autonoomne kauplus.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele