• 13.11.14, 06:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millised ettevõtted teenisid kasu Hiina ostlemispäevast?

Kuigi enamuse Alibaba algatatud ostlemispüha kasumist võtsid omale Hiina brändid, said suure kasumi ka mitmed globaased brändid.
Alibaba purustas eelmise aasta üksikute päeva rekordi, milleks oli 5,75 miljardit dollarit, teenides sellel aastal 9,3 miljardit dollarit 24-tunnise müügiperioodi jooksul.
Hiina nutitelefoni ettevõte Xiaomi müüs elektroonika kategoorias kõige enam kaupu, Apple ja Samsung seevastu jõudsid esiviisikusse. Hiina Huawei, mis on globaalsel turul jõudsalt kasvanud, oli kõige ostetuimate brändide seas kolmandal kohal. 
Alibaba emade ja beebide toodete kategoorias olid edukad Kimberly-Clark ja Walt Disney.
Alibaba tegevjuht Jack Ma märkis, et üksikute päeva sooduspakkumised võisid jõuda tarbijateni enam kui 220 erinevas riigis; globaalseid müüjaid oli enam kui 20st riigist ning Tmall keskkonnas tegi tehinguid enam kui 27 000 müüjat.
Üksikute päeval müüdi kõige enam kaupa Hiinas, millele järgnesid Venemaa ja USA.
Ma märkis, et nad muretsevad pisut kaupade õigeaegse kohaletoimetamise pärast. Hiina suurim e-kaubanduse ettevõte täidab päevas keskmiselt 17 miljonit tellimust, kuid üksikute päeval said nad enam kui 260 miljonit tellimust.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele