Rimi loodushoiukampaania osana korraldatud kangast poekoti disainikonkursi võitis rahvahääletusel Tartu kujundaja ja illustraator Maria Karolin. Tema kujundusega poekott jõuab Rimides müügile järgmise aasta kevadel. Lisaks koguti annetusi Eestimaa Looduse Fondi Läänemere programmi.
Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul laekus disainikonkursile enam kui 150 kavandit nii lasteaialastelt kui ka professionaalsetelt kujundajatelt. Enim hääli saanud Maria Karolini disainitud kangast poekotid jõuavad Rimi kauplustesse kevadel. "Loodetavasti ärgitab Tartu kujundaja loodud eriline disaini inimesi ostude kojuviimiseks valima just loodussäästlikku kangast kotti,” lisas Lilleoja. Kauplustekett kavatseb kangast poekottide disainikonkurssi korraldada ka järgmisel aastal.
Joonistamine on võidutöö autori Tartust pärit Karolini lemmiktegevus. Ta on lõpetanud Tartu Kõrgema Kunstikooli ja tegutseb täna kujundaja ning illustraatorina. “Poekoti kujunduse loomisele lähtusin sellest, et see oleks rõõmus ja positiivne ning et pärast tööpäeva lõppu poes käies tahaksin ka ise seda kanda,” selgitas Karolin oma loodud kujundust.
Kangaskoti disainikonkurss on osa Rimi loodushoiuaktsioonist, mis kutsub inimesi üles tegema keskkonnasõbralikke valikuid. Loodushoiukampaania jooksul koguti ka Rimi kauplustes annetusi Eestimaa Looduse Fondi Läänemere programmi. “Rimi kassades tegi Läänemere programmi hüvanguks annetuse enam kui 5000 inimest, mis näitab, et keskkonna ja loodusega seotu on inimeste jaoks oluline väärtus, mida hoida,” sõnas Lilleoja. Koos Rimi poolse panusega antakse 500-eurone annetus Eestimaa Looduse Fondile üle uue aasta alguses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rimi püüab keskkonnakampaaniaga juhtida inimeste tähelepanu sellele, kui kahjulikud on looduses plastikkotid ning nende asemel soovitame oma klientidel valida paber-, võrk- või riidest ostukotid.
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.