2014. aasta kõige loetavam artikkel oli sellest, kus telesaade tõstis treeningvahentide müügi mitmekordseks. Tänaseks päevaks on seda artiklit loetud 3744 korda. Lisaks pakkus lugejatele suurt huvi erinevad fotogaleriid, jaekettide keskmine töötasu ja kampaaniakohtade eest maksmine.
6. jaanuari Ringvaate saates katsetas reporter Hannes Hermaküla erinevaid koduseid treeningvahendeid, mille tulemusena tõusis Popspordis müüdava graatsiaketta müük mitmekordseks.
H&M (Hennes & Mauritz) plaanib Eestis avada sel aastal kolm uut kauplust: Pärnus, Narvas ja Tallinnas Ülemiste keskuses.
Numbeo.com tõi välja elukalliduse võrdluse Tallinna ja Helsingi vahel veebruari andmete põhjal.
Eesti jaeketid maksavad keskmiselt 650 euro suurust brutopalka. Kõige suuremat keskmist brutopalka maksab Rimi Eesti Food.
Kauba paigutuskoha eest tasu maksmine võib olla vastuolus konkurentsiseadusega, kirjutab vandeadvokaat Triinu Järviste.
Maxima Eesti pani 26. septembril kaupluseketi uuele logistikakeskusele nurgakivi, mis läheb maksma üle 30 miljoni euro ja mis valmib 2015. aasta lõpuks.
TKM Kinga (ABC King ja Shu) tegevjuht Edward Köster rääkis online-intervjuus, et keskmine eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas, kui soomlane ostab 3,5 paari.
Tarbijate jaoks on kampaaniatest kujunenud uus normaalsus, sest viiendik Nielseni Shopper Trends uuringule vastanuist ütles, et nad valivad poodi selle järgi, kus parasjagu sooduskampaania toimub. Samuti otsitakse aktiivselt kampaaniahindu ka kodupoest.
Tallinna linnapea Edgar Savisaar ning Kantauro OÜ omanik ja nõukogu esimees Anatoli Kanajev avasid 4. detsembril Põhja-Tallinnas uue Stroomi kaubanduskeskuse.
Viru Keskuse teisele korrusele tulnud uus Eesti esimene Massimo Dutti kauplus ei looda alguses suurt müüki, kuna ei investeeri palju turundusse ning inimesed alles tutvuvad uue kauplusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.