Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
21. jaanuaril Best Marketing Clubis Ülemiste keskus
Best Marketing Clubis esineb Ülemiste keskuse turundusjuht Kristina Antšak, kes räägib Ülemiste keskuse brändi uuendusest ja Ülemiste keskuse uuest tulemisest.
Antšak räägib, kuidas Ülemiste keskus turundust teeb? Millised on väljakutsed? Tarbijakäitumise trendid: mille järgi tarbija üht või teist keskust valib? Kuidas kujuneb keskuse maine? Mida kaubanduskeskus tänapäeval tähendab?
TNS Emori ostukäitumise uuringute ekspert Kersten Jõgi teeb ettekande teemal "Kaubanduskeskuste külgetõmbe jätkuv magnetism" ja räägib kaubanduskeskuste seireuuringust ning ostukäitumisest üldisemalt.