Best Marketing Clubis esineb Ülemiste keskuse turundusjuht Kristina Antšak, kes räägib Ülemiste keskuse brändi uuendusest ja Ülemiste keskuse uuest tulemisest.
Antšak räägib, kuidas Ülemiste keskus turundust teeb? Millised on väljakutsed? Tarbijakäitumise trendid: mille järgi tarbija üht või teist keskust valib? Kuidas kujuneb keskuse maine? Mida kaubanduskeskus tänapäeval tähendab?
TNS Emori ostukäitumise uuringute ekspert Kersten Jõgi teeb ettekande teemal "Kaubanduskeskuste külgetõmbe jätkuv magnetism" ja räägib kaubanduskeskuste seireuuringust ning ostukäitumisest üldisemalt.
Vaata täpsemat infot
Best-marketing.eeArtikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!