Rimi Eesti Food teatas, et alandasid ligi 1100 Säästumarketi toote hindu kuni 34%, millega soovivad nad kindlustada keti hinnaliidri positsiooni turul.
„Käesoleval hinna alandamisel ei ole mingit pistmist Soome Prisma otsusega. See on meie majas juba pikemalt planeeritud ettevõtmisega, mille eesmärk on kindlustada Säästumarketi kui hinnaliidri positsioon turul,“ ütles Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.
“Meie soov on klientidele vastu tulla ja pakkuda neile populaarsemaid toiduaineid odavamalt kogu aeg, ka kampaaniatevälisel ajal,” ütles Säästumarketi formaadijuht Jelena Koginova. Ta lisas, et hindade langusest hoolimata jätkab Säästumarket kampaaniatega, mis ei ole sarnase suunitlusega odavpoodide seas mujal Euroopas üldjuhul levinud.
Koginova sõnul tegi Säästumarket eelmise aasta kevadel oma klientide seas küsitluse, milliste kaupade hinda oleks vajalik langetada. Küsitluse järgi on inimesed enim huvitatud igapäevaste toidukaupade hinna soodsamaks muutmisest.
Rimi kommunikatsioonispetsialist ei usu, et Soome toidukaupade hinnalangus Eesti jaekaubandust üldiselt oluliselt mõjutaks. “Eestisse kaubareisile tulnud põhjanaabrid ostavad siiski enamasti alkoholi, mis on Soomes tublisti kallim ning Eestist saavad nad ka väga soodsa hinnaga Kalevi maiustusi,” rääkis Bats.
Seotud lood
Prisma Peremarket soovib olla soodsaima ostukorviga jaekett ja tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul võrdlevad nad igapäevaselt sadade toodete hindu ning vajadusel teevad ka muudatusi.
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe sõnul alandasid nemad möödunud aasta suvel ligi 500 ostetuima toote hindu kuni 30 protsenti.
Selveri juhataja Kristi Lombi sõnul sõltuvad kõikvõimalikud hinnalangetused ennekõike tarnijate ja tootjate hinnapakkumistest.
Soome majanduse kehv seis ja Saksa odavmüügiketi Lidl jõudne kasv põhjanaabrite turul sunnivad sealseid kaubanduskette hinnasõtta, kirjutab Soome päevaleht Helsingin Sanomat.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.