• 21.01.15, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma: võrdleme igapäevaselt sadade toodete hindu

Prisma Peremarket soovib olla soodsaima ostukorviga jaekett ja tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul võrdlevad nad igapäevaselt sadade toodete hindu ning vajadusel teevad ka muudatusi.
„Hinnamuutused S-grupi kauplustes Soomes on tavapärane reageerimine muutuvale turuolukorrale,“ ütles Prisma tegevdirektor Janne Lihavainen. Tema sõnul tekkis Soomes vajadus teha korraga suurem muudatus, kuna konkurentsiolukord on sealsel turul suhteliselt kiiresti muutunud.
Lihavaineni sõnul on ka Eesti jaekaubandusturul äärmiselt tihe konkurents ja see sunnib meid väga pingsalt jälgima meie hinnataset. „Võrdleme igapäevaselt sadade toodete hindu turul ning vajadusel teeme muudatusi,“ ütles Prisma tegevdirektor.
Nii nagu Soome Prismade lubadus, on ka Prisma Peremarketi lubadus oma klientidele olla soodsaima ostukorviga jaekett turul ning ettevõte teeb igapäevaselt tööd selle nimel, et seda lubadust täita ja turu hinnaliider olla.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.15, 13:45
Rimi: soovime kindlustada Säästumarketi hinnaliidri positsiooni
Rimi Eesti Food teatas, et alandasid ligi 1100 Säästumarketi toote hindu kuni 34%, millega soovivad nad kindlustada keti hinnaliidri positsiooni turul.
Uudised
  • 21.01.15, 13:21
Maxima: tegime hiljuti Soomega sarnase hinnaalanduse
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktori Ty Lehtmäe sõnul alandasid nemad möödunud aasta suvel ligi 500 ostetuima toote hindu kuni 30 protsenti.
Uudised
  • 21.01.15, 13:35
Selver: hinnalangus saab tulla ennekõike tarnijate hinnapakkumistest
Selveri juhataja Kristi Lombi sõnul sõltuvad kõikvõimalikud hinnalangetused ennekõike tarnijate ja tootjate hinnapakkumistest.
Uudised
  • 20.01.15, 17:00
Soomes võtab tuure toidukaupade hinnasõda
Soome majanduse kehv seis ja Saksa odavmüügiketi Lidl jõudne kasv põhjanaabrite turul sunnivad sealseid kaubanduskette hinnasõtta, kirjutab Soome päevaleht Helsingin Sanomat.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele