Autor: Kristina Traks • 10. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millised on Eesti jaeketid tootja seisukohalt? Väike sisevaade

Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg võrdles nelja Eestis tegutsevat jaeketti tootja seisukohat ning tõi välja nende head küljed.

ETK on tema sõnul hästi avatud uutele toodetele. "Iga kuu on võimalik sinna uusi tooteid pakkuda. Nad on avatud ka sortimendimuudatustele, kinnitavad kampaaniad hästi pikalt ette ja info liigub nendega hästi. Nad eelistavad kohalikke brände," rääkis ta

Rimiga on Kalevil personaalne koostöö ja nad on magusale andnud väga korraliku sortimendi. Kure sõnul on Rimil magusa jaoks kolm akent, kuid kõikidel aastatel on ettevõte võtnud 25-30 uut toodet sortimenti. Ka uudistoodete suhtes on Rimi usaldav.

Selver on Kure sõnul äärmiselt mõistev tarneprobleemide osas ja eelistab kohalikke brände.

"Kui Maxima käed lüüa, siis see peab 100 protsenti," ütles Kurg. "Nad on väga nutikad numbrite analüüsis. Mind hämmastab nende võime muutuda lokaalseks, sest veel paar aastat tagasi tuli magusa osas palju tsentraalseid diile Leedust."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700