Vaata, kes täidavad Tarbijakäitumise Aastakonverentsil tarbimispäevikut ning tulevad põhjendama, miks nad enda ostuotsuse sedasi teevad. Tarbimispäevikuid kommenteerib eelmise aasta Tarbijakäitumise Aastakonverentsi parim esineja Nielsen Eestist Oliver Rist.
Samas ostan alati "Alma" piima, sest meie pere arvab, et see on parema maitsega kui teised piimad.
Majandusteadlased arvasid aastaid, et tarbija teeb ratsionaalseid valikuid. Alles viimastel kümnenditel on hakatud aru saama, et tarbija on emotsionaalne ja tema valikuid on väga raske mõista.
Et heita veidi valgust "päris" tarbija käitumisele ja tema valikuid põhjendada, otsustasime korraldada huvitava eksperimendi.
Palusime pensionäril, õpilasel, ärimehel ja pereemal täita nädal aega tarbimispäevikut ning märkida üles kõik oma ostud. 27. veebruaril toimuval
Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2015 laval palume kõigil oma tarbimispäevikud avaldada ja valikuid ja otsuseid põhjendada.
Tarbimispäevikuid täidavad:
Liisa-Ly Pakosta, poliitik ja viie lapse ema, Tallinna Prantsuse Lütseumi abiturient, pensionär, Ülemiste City arendaja Mainori Ülemiste AS-i turundusjuht
Elisa Sinisalu
Mall Sume
Georgi Viies
Tulemusi kommenteerib eelmise aasta Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2014 parim esineja Nielsen Eesti jaekaubanduse klienditeeninduse juht Oliver Rist.
Loodame, et selline eksperiment annab kaupmeestele ideid tarbijate paremaks mõistmiseks.
Kõik, kes saadavad enda ühe päeva tarbimispäeviku meile, siis nende vahel loosime 23. veebruaril välja ühe õnneliku võitja, kes saab tasuta pääsme konverentsile. Kirjuta
[email protected], mida sa tarbisid ühe päeva jooksul ja miks sa tegid sellise valiku. Lisa juurde enda andmed - sugu, vanus.
27. veebruaril toimub
Tarbijakäitumise Aastakonverents 2015, kus on fookuses muutunud tarbijad, vaateaknad, pakendite trendid. Vaata kava
SIIT. Kuni 19. veebruarini on võimalik registreeruda soodushinnaga 199 eurot (km-ga 238,80).
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
1
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
4
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Viimased uudised
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Hetkel kuum
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele