Autor: Maarit Eerme • 17. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seksikad pudelite pakendi disainid üle maailma

Creative Guerrilla Marketing otsis välja 15 seksikat pudeli pakendi disaini üle maailma. Toon siinkohal välja viis parimat pudeli pakendi disaini.

Samurai viin

Pudeli kujundas Arthur Schreiber 2009. aasta juunis. Eesmärgiks oli pudeliga jätta mulje, et see on samurai mõõgaga pooleks lõigatud.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Smirnoff Caipiroska Vodka

Smirnoff lõi selle pudeli, et tutvustada oma uut Caipiroska Vodkat ning disainis need pudelid sedasi, et imiteerida erinevaid puuvilja maitseid: passioon, laim ja maasikas. Disain annab tarbijale unikaalse kogemuse koorida sellest puuviljast tehtud jooki. Smirnoff saatis valitud seltskonnale need pudelid puidust kastides nagu neid puuvilju transporditakse turgudele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

321 vee pudel

321 on loonud huvitava kontseptsiooniga oma veepudeli. Saad täita pudeli kraaniveega ja seejärel see puhastub ning vesi maitseb seejärel palju paremini. Pudel on disainitud sedasi, et see näeks välja selge ja värske ning imiteerib puhast vett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apelsini mahl

Vene pakendidisaini ettevõte on kujundanud toote pakendi sedasi, et see on vee plärtsatus, antud juhul siis apelsini mahl. Pakendi disainile on lähenetud loominguliselt ja erineb oluliselt kartongpakenditest ning on visuaalsem lastele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hea päeva piima pudel

Need piima pudelid toodi limiteeritud koguses Jaapani turule 2012, eesmärgiga koguda raha. Pudel oli mõeldud pagulastele, kellel ei ole iga päev hea päev. Hea päeva piim loodi selleks, et ergutada ja julgustada põgenikke ning loota, et neil tuleb peagi hea päev.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vaata kõiki seksikaid pudeli pakendeid siit.  

Pakendite disainist ja trendidest tuleb juttu ka 27. veebruaril toimuval Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2015. Kuidas pakendite abil rohkem müüa räägib KOOR.eu AD ja partner Hannes Paesoo ning pakendite tulevikutrendidest räägib Rootsi innovatsioonikeskuse OpenUp juht Johan Mårtensson.

Konverentsile on võimalik registreeruda kuni 19. veebruarini soodushinnaga 199 eurot (km-ga 238,80). Registreeru SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757