„Kuid kontserni tasemel oli meil juba vastav edukas kogemus Leedust ja Lätist olemas ning saime sealseid teadmisi ja kogemust ka siin rakendada,“ rääkis Lehtmäe. Ta lisas, et testfaasis oli e-kauplus avatud juba möödunud kuul, ning veebruaris käivitati poe täisfunktsionaalsuses. Lehtmäe lubas, et nad jätkavad jooksvalt selle täiendamist kasutajate tagasiside põhjal.
Maxima Eesti ei soovinud hetkel veel kogu investeeringuid avaldada, sest teenus on veel arendamisel.
Lehtmäe rääkis, et eesmärk, miks e-Maxima on loodud, on kaubamärgi lubadus olla saadaval kõikjal Eestis. „E-kaubandus on kiiresti arenev sektor ning me oleme seadnud eesmärgiks tõusta turuliidriks, siis ei saa sellest olulisest kaubandusharust puududa. Tänases Eestis, kus „e“ astub meie elus igasse aspekti tuludeklaratsiooni täitmisest valimise ja dokumentide uuendamiseni, peab ka edukas kaupmees olema e-valmis,“ rääkis Lehtmäe.