• 18.08.15, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient harjub toitu koju tellima

Maxima avas Eesti esimese e-poe, mis kauba ka kliendini toimetab – hommikul tellitud kaup jõuab kliendini enne tööpäeva lõppu.
E-Maxima e-kaubanduse projektijuht Mihhail Solovjov
  • E-Maxima e-kaubanduse projektijuht Mihhail Solovjov Foto: Terje Lepp
“Tõime turule väga vajaliku ning mugava teenuse,” ütles e-Maxima projektijuht Mihhail Solovjov. “Edu aluseks on pidev täiustamine. Algusest peale oleme teinud täiendusi selleks, et kaupade valik, ostukeskkond ja teenindus vastaksid ostjate -ootustele ning kehtivatele õigusaktidele ja headele tavadele,” ütles ta.
E-poest on võimalik tellida üle 6000 toidu- ja esmatarbekauba. Tellimuste komplekteerimine toimub iga päev kella 7.00st kuni 19.00ni ja kohaletoimetamine vahemikus 8.00–22.00. “Tellimuse komplekteerimine, kontrollimine ja kohaletoimetamine võib võtta kuni viis tundi. See tähendab omakorda, et tellijale, kes alustab tellimist näiteks kell 10.00, avaneb reeglina võimalus saada tellimus kätte alates sama päeva kella 16st,” rääkis Solovjov. Soovi korral võib klient komplekteeritud kaubale ka ise Smuuli tänava Maxima XX kauplusesse järele minna.
“Millisest Maxima kauplusest osta, on iga ostja enda valida ja meie austame seda valikut. E-pood on olnud hea avastus näiteks paljudele erivajadustega inimestele – nii mõnigi neist on tänanud võimaluse eest saada kõike vajalikku ilma poodi minemata,” rääkis Solovjov. “Tänusõnu on tulnud ka pereemadelt ja ettevõtjatelt, kelle aega E-Maxima tublisti säästa aitab.”
Loe pikemalt Äripäeva logistika rubriigist.

Seotud lood

Uudised
  • 11.08.15, 15:39
E-Maxima teenindas esimesel kuuel kuul üle 12 000 peret
Tänavu veebruaris avatud Maxima veebipood E-Maxima teenindas esimese poolaastaga üle 12 000 kliendi ning keskmine ostukorv on ligi viis korda suurem.
Uudised
  • 23.02.15, 10:41
Maxima e-pood valmis pool aastat
Maxima Eesti e-poe ettevalmistamisega alustati eelmisel sügisel ning teenust veel arendatakse, rääkis Maxima Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna direktor Ty Lehtmäe.
Blogid
  • 17.03.15, 10:34
E-pood päästab Maxima
Vähemalt osade klientide jaoks, mõtlesin, kui laupäeval äsja kulleriga saabunud poole nädala toidukraami lahti pakkisin. Paar päeva varem värskest keti e-poest tellitut kätte saades tõdesin, et lisaks kaupluses traavimisele säästetud ajale võitsin ka paljude kundede eest parema kaubavaliku.
Uudised
  • 20.02.15, 14:16
Maxima avas e-kaupluse
Maxima avas esimese Eesti jaekaubandusketina veebipoe e-Maxima, mille kaudu saavad Tallinna ja selle lähiümbruse elanikud kulleri vahendusel tellida endale koju või kontorisse üle 6000 nimetuse toidu- ja esmatarbekaupa, sealhulgas puu- ja juurvilju ning ka kiiresti riknevaid toiduaineid ja külmtooteid.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
Uudised
  • 05.11.24, 15:15
Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Fotol Standard AS juht Jonatan Karjus, kelle sõnul peaks iga Eesti kaupmees mõtlema, kuidas turgu laiendada
TOP
  • 23.10.24, 11:34
TOP 454 | Vaata, kes on kõige kahjumlikumad jaekauplejad
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele