Leedu rõivaste jaemüüja Apranga kasvatas neljandas kvartalis aastaga käivet 8%, kuid firma kasum tammus paigal.
Apranga käive koos käibemaksuga oli neljandas kvartalis 177,5 miljonit Leedu litti (53,3 miljonit eurot) ja see kasvas aastaga 8,3%. Kõige suurem kasv tuli Eestist, kus müük paranes 23,6%. Lätis ja Leedus oli kasv 6,2%.
Rõivafirma puhaskasum ulatus neljandas kvartalis 10,11 miljoni litini võrreldes 10,29 miljoni litiga 2013. aasta neljandas kvartalis.
2014. aastal oli Apranga käive koos käibemaksuga 633,5 miljonit litti, mis on 8,5% enam kui aasta eest. Kõige enam ehk 20,8% kasvas käive Eestis, sellele järgnes 12,5% kasv Lätis ja 4,5% kasv Leedus. Eestis avas firma 2014. aastal seitse uut poodi ning sulges kaks vana.
Terve aasta puhaskasum ulatus 38,45 miljoni litini, mis on sarnane tulemus 2013. aastaga.
Ettevõtte strateegia on viimastel aastatel luksuskaubamärkide müügi arendamine ning see on andnud häid tulemusi. Selle segmendi müük kasvas aastaga 67,5%.
Möödunud aastal avas Apranga 20 uut poodi, rekonstrueeris 8 ja sulges 7 poodi.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.