„Jaekaubandus on sellepärast nauditav, et siin algab iga päev nullist ja pidevalt, seitse päeva nädalas peab enda eksistentsi õigustama, sest kliendid hääletavad rahakoti ja jalgadega,“ rääkis Kiili valitsevast olukorrast. Kuigi Kiili hinnangul on konkurents rõivatootjate seas tihe, uskus ta siiski sarnaselt teistele jaekaubandusettevõtete juhtidele, et ärikonjunktuur on kuue kuu pärast positiivne.
"Meie tunnetasime survet laole ja seda mitte niivõrd turuolukorrast, vaid puhtalt ilmast tingituna jaanuari alguses ja reageerisime väga jõuliselt jaanuar-veebruar,“ rääkis Kiili. Selle tulemusel anti tema sõnul järgi planeeritud marginaalis, aga teisalt puhastati talvehooaja ladu ja tehti kõik endast olenev, et kevadkaupade saabumisel ei oleks ühtegi tagasilööki. „Pean tunnistama ausalt, et just Sportlandi kontseptsioon ei ole olnud märtsi lõpuks 100% uute kollektsioonidega kaetud. Täna on,“ märkis Kiili.
Olukord ei lähe kergemaks
Ka Kiili hindas ärikonjunktuuri rahuldavaks. „Kindlasti on oma osa riidekaupluste nurinas väga tugevas konkurentsis,“ uskus ta. „H&M on turul nüüd olnud juba piisavalt, et omi trumpe välja mängida. SportsDirect mängib sportlikus vabaajas väga suurt rolli, lisaks on turul ju olemas ka kõik teised kiirmoetegijad.“
Kindlasti ei lähe olukord Kiili sõnul kergemaks. „Eks siin on ikka igaühel asju ära teha: positsioneering, hinnastamine, turundus, teenindus, aga ka loomulikult asukohad,“ rõhutas ta.
SportsDirect on Suurbritannia spordikaupade müüja , kellel on lisaks veebipoele ca 400 kauplust, sealhulgas kaks poodi Eestis. Esimene neist avati mullu oktoobri lõpus Ülemiste keskuse laiendatud osas, ja teine avati eelmisel nädalal Norde Centrumis.