Baltika käive langes augustis aastataguse ajaga võrreldes 19%, mille põhjuseks peetakse sooja ilma.
Baltika augusti konsolideeritud müügitulu ulatus 3,99 miljoni euroni ja see vähenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 19%. Baltika juhtkond põhjendas müügitulu vähenemist erakordselt sooja ilmaga tänavu augustis ja sellest tulenenud tarbijate vähest huvi sügiskollektsioonide vastu.
Rõivafirma augusti jaemüük vähenes aastaga Baltikumis 15%, sealhulgas Eestis 9%, Lätis 24% ja Leedus 16%. Venemaa jaemüük vähenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 56%. Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenes müük Venemaal 37%, müügipind vähenes seal samal ajal 22%.
Baltika konsolideeritud jaemüük augustis oli 3,35 miljonit eurot ning see jäi eelmise aasta samale perioodile alla 23%. Hulgimüük suurenes eelmise aasta augustiga võrreldes 10% ja e-poe müük 104%.
Tänavu kaheksa kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 34,5 miljoni euroni, vähenedes 1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Jaemüük oli kokku 30,16 miljonit eurot, langedes 6%. Müük Baltikumis kasvas samal ajal 2%. Hulgimüük ulatus 3,7 miljoni euroni ja e-poe müük 0,62 miljoni euroni.
Baltikal oli augusti lõpu seisuga 130 kauplust, sealhulgas frantsiisipoed: 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 15 Ukrainas. Baltika enda opereeritavaid poode oli augusti lõpus 103. Kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes võrreldes eelmise aasta sama ajaga 1%.
Baltika aktsia hind on täna Tallinna börsil 0,337 eurot. Sel aastal on hind langenud pea 28%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Leedu rõivamüüja Apranga käive kukkus augustis aastaga pea 7% ning firma peab languse põhjuseks erakordselt sooja ilma.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.