• 20.11.15, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

50 shopping-u varjundit

Kaubandusekspert, konsultant ning kirjanik Mark Taylor tõi ECR Baltic Forumil kaubandusmaailmast kõneledes mängu ilukirjandusliku dimensiooni – tema särtsakas ja uut mõtlemist kaubanduses ning turunduses väljendav ettekanne kandis furooriloovat pealkirja „50 shades of shopping.“
Konsultant ja kirjanik Mark Taylor
  • Konsultant ja kirjanik Mark Taylor
  • Foto: erakogu
Taylor rääkis uuest ajastust kaubanduses, kus eeskätte toidukaubanduse jaemüüjad peaksid kriitiliselt peeglisse vaatama ja endale teadvustama, et kogu kaubandus on tegelikult järk-järgult ümber kolimas online’i. „See on õigupoolest vaid aja küsimus, millal see juhtub, kuid protsess on juba alanud ning asjad arenevad selles suunas hämmastavalt kiiresti,“ lausus ta.
Taylori sõnutsi on lootust tulevikus „ellu jääda“ üksnes neil jaekauplustel, kes suudavad inimesi emotsionaalselt siduda, sest nimelt emotsioonid on need, mis hoiavad meid ühe või teise asja küljes kinni.
Taylori väitel on inimeste lojaalsust harjumuspärase toidupoe-keti suhtes on vägagi kerge muuta.  „Pruugib vaid kliendil saada üksainumas kogemus, mil nimelt tema lemmiktoodet poeriiulilt ei leidunud, ning juba on lojaalsusele hoop antud. Kui sama kordub veelkord, on mõra „abielus“ juba tuntav ning kolmanda korra saabumisel teeb klient otsuse juba läheduses oleva teise toidukaupluse kasuks, suunates oma igaõhtused „investeeringu“ täies mahus sinna teise kauplusse, kus tema soovitud toode olemas on,“ rääkis Taylor.
Autor: Kairi Oja, kaasautor

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele